Posted on Ιανουαρίου 16, 2022
by Artemis

Η καφεΐνη είναι φυσικό διεγερτικό.Tροφές που τη συναντάμε είναι  ο καφές, το τσάι, κακάο, σε ορισμένα αναψυκτικά  σε ”ενεργειακά ποτά” και σε σοκολάτες. 

Συστήνεται ως 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα για να ωφεληθούμε από την κατανάλωσή της. Βοηθάει στη ενέργεια, στην συγκέντρωση, στο πρωινό ξύπνημα για πολλούς. Ακόμη βοηθάει τον μεταβολισμό και αυξάνει την εγρήγορση. Περιέχει επίσης αντιοξειδωτικές ουσίες.

Σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να προκαλέσει ταχυκαρδία, ζάλη, αϋπνία.

Προσοχή σε εγκυμονούσες, υπερτασικούς, σε άτομα με καρδιαγγειακά προβλήματα.

1 κούπα ή 1 ποτήρι = 240ml

Free Images : aroma, cup, food, produce, vegetable, dessert, caffeine,  hazelnut, pleasure, arabica, drinking coffee, coffee beans, the drink,  stimulant, baked beans, roasted coffee, the variety of coffee, grain  coffee, robusta, fresh

Posted on Ιανουαρίου 10, 2022
by Artemis

1)Τοστ με τυρί με χαμηλά λιπαρά γαλοπούλα βραστή και λαχανικά.

2)Ομελέτα με λαχανικά!

3)Πρωτεΐνη(φιλέτο μοσχάρι ή κοτόπουλο ή τόνος) με σαλάτα)

4)Γιαούρτι μ φρούτα και ξηρούς καρπούς

5)Σαλάτα οσπρίων ή με κινόα (ή και μιξ)

6)Σούπες βελουτέ!

7)Τορτίγιες με φασόλια ή με τυρί και λαχανικά.

 

Free picture: yogurt, cereal, organic, cream, sauce, breakfast, light  brown, meal, food, dinner

Posted on Ιανουαρίου 09, 2022
by Artemis

Η σωστή διατροφή έχει πολλές παραμέτρους και σίγουρα οι υγιεινές συνήθειες δεν χτίζονται από τη μια μέρα στην άλλη,αλλά σταδιακά. Ξεκίνα με αυτές τις μικρές αλλαγές και σιγά σιγά θα χάσεις το βάρος που επιθυμείς!

 

1)Αντικατέστησε τα λευκά προϊόντα με ολικής.

2)Μην ξεχνάς να συνοδεύεις το κυρίως γεύμα σου με σαλάτα!

3)Φάε αργά.Τουλάχιστον 20 λεπτά το γεύμα.

4)Μη παραλείπεις ενδιάμεσα γεύματα

5)Μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι!

 

Healthy diet. Salad with raspberries and vegetables on a d… | Flickr